Utolsó kommentek

NYOMJ EGY LÁJKOT!

Anglia, élet és munkavállalás

Ha angliai munkavállalást tervezel, jó helyen jársz. Ennek a blognak a célja ugyanis az informálás és a tapasztalatok megosztása.

NYOMJ EGY LÁJKOT!

My VisitorStat

2011.10.10. 00:01 Árpádiusz

Évforduló

Tisztelt Olvasóim!
Ma 5 éve, hogy csatlakoztam a „Sziget-Fesztivál”-hoz és ma egy éves a blogom. Elvileg illene számot vetnem arról, hogy mi történt ez alatt. Írhatnék statisztikát a látogatottságról, arról, hogy hány embernek segítettem és hányat bántottam meg. Mesélhetnék személyes találkozásokról és kellemes emlékekről.  De nem teszem. Csak folytatom azt, amit elkezdtem. Persze csak, ha van rá időm és főleg kedvem.
Biztos sok emberben felmerül a kérdés: - Miért teszem? Nos, erre a válaszom legyen egy tegnapi levélváltás. Remélem az illető nem haragszik meg, amiért idézem:
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
„Szia!

Csináltam egy önéletrajzot. Remélem tetszeni fog. A "Personal statement" rész kiegészítésre szorul.

Üdv. Árpád
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
Szia!
 Nagyon köszönöm, nagyon frankó lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zuzu"
……………………………………………………………………………………………………………………………………..

Elmosolyodtál, tisztelt olvasó? Mert én igen! Na, ezért csinálom! 

16 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpádiusz 2011.10.10. 14:08:40

@Vektorigo: Akkor elmagyarázom.Zuzunak csináltam egy CV-t, amivel sikerült örörmöt szereznen neki. Azzal, pedig hogy, megköszönte, ebben a stílusban, Ő szerzet örömöt nekem. Remélem most már érthető. :)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.10.10. 21:22:37

Egyébként grat az 5 éves évfordulóhoz :)

1900Mona 2011.10.12. 07:47:39

Kedves Arpadiusz,

Eloszor is szeretnem megragadni az alkalmat, hogy gratulaljak az evfordulohoz. Nagyon szepen koszonom a sok jotanacsot es segitseget, amit toled kaptam, igazan halas vagyok mindenert. Nelkuled es a blogod nelkul nem is tudom, hogy hogyan jutottam volna el idaig. Szupi volt talalkozni es egyutt kirandulni egyet Londonban, remelem megismeteljuk hamarosan. Tovabbi sok sikert kivanok a bloghoz es igerem, hogy tovabbra is figyelemmel kiserem, amennyiben tudok segitek is, megosztom pozitiv es negativ tapasztalataimat es ha nem banod felvetek egy-egy temat - amit tudom, hogy alaposan korbejarsz, anyagot gyujtessz hozza - hogy a kedves olvasok, akik mar itt vannak vagy ide keszulnek minden teren felkeszultek legyenek. Ne kovessuk az angliai magyar szokast, segitsuk egymast!

bégábor 2011.10.14. 18:50:40

Árpádiusz; bocs', de egy pár napja nem olvastalak. Én is gratulálok, meg minden.

Árpádiusz 2011.10.14. 18:58:38

@1900Mona: Kedves Mona!
Köszönöm a gratulációt és a vendéglátást amiben augusztus végén részem volt. Nagyon jól esett, örök hála érte! Természetesen fogunk még találkozni és együtt csavarogni Londoban, de remélem
addigra Jackson is csatlakozik hozzád.Nagyon örülök annak, hogy megismerhettelek és annak is, hogy ilyen jól helyt állsz. További sok sikert kívánok nektek!
Üdv. Árpád

RaDIiRr 2011.10.18. 12:21:41

Kedves Árpádiusz!

Csodálom a blogodat, és minden bejegyzést csak köszönök:) Én most szeretnék kimenni és annyi hasznos információval látott el a blogod. Egy részben nagyon tetszik a megközelítésed, és a fogalmazásaid. Tegnap vagy azaz ma:) (tegnaptól - máig) este 11-től reggel fél 6-ig olvastam eme csodás oldalt:) Sikerült az egészet végig olvasni és még egyszer csak köszönöm, hogy ilyen hasznos információkat megosztottál velünk:)
Üdv:
Dávid

Árpádiusz 2011.10.18. 12:25:44

@RaDIiRr: Tisztelt Dávid! Köszönöm a dicsérő szavakat. Remélem sok hasznát fogjátok venni a blogomnak és a továbbiakban is lelkes olvasóm leszel. Ha esetleg olyan kérdésed lenne, amivel eddig nem foglalkoztam, kérdezz nyugodtan és megpróbálok segíteni. Üdv.: Árpádiusz

Aldebaran21 2011.10.22. 22:16:15

Kedves Árpádiusz!
Nagyon jó és hasznos a blogod, köszönet érte! Amiért írok, az az, mert szeretnék tőled némi tanácsot kérni. Jövő tavaszra terveztem be párommal, hogy kimegyünk Londonba. Turistaként párszor voltam már kint, nagyon megszerettem a várost. Kint élnek rokonaim, szóval a szállás meg lenne. Na de hogyan tovább? Elképzeléseim vannak. Londoni ügynökségeknél be kell regisztrálni, kinyomtatott önéletrajzokkal be kell térni minden olyan helyre, ahol az ember szívesen dolgozna. Az NI Number-t el lehet intézni úgy is, ha nincs még munkahely? Sok dolog felmerült bennem, amire csak olyasvalaki tud igazán válaszolni, aki kint él, és tudja,mi hogy megy a gyakorlatban. Mint pl. Te. Amit nem említettem, hogy párommal társalgási szinten beszéljük a nyelvet. Nagyon megköszönném, ha tudnál adni pár gyakorlati tanácsot, hogy hogyan induljunk neki, ha már kint vagyunk. Válaszodat előre is nagyon köszönöm!

Árpádiusz 2011.10.22. 22:20:24

@Aldebaran21: Szia! Köszönöm a megkeresést. Privátban hamarosan jelentkezem.

HMD 2011.10.25. 08:20:41

Kedves Arpidusz!

Lenne pár kérdésem hozzád. Jelenleg Liverpoolban élek s dolgozom. Szeretném letenni a c kategóriás jogosítványt, ha jól értem akkor egyszerűen veszek egy tankönyvet, majd kérek időpontot a vizsgára s ennyi az elmélet?Vlamint a HVG 1 és 2 valamint a LGV között van vmi különbség? A hgv a c kategóriát jelentené? LGV pedig c+e(vagyis kamion?) Másik: megigényeltem a work tax creditet, arról kapok vmilyen értesítést, ha nem jól töltöttem ki, vagy nem vagyok jogosult rá?Van aki azt mondja, hogy egyszer csak rajta lesz a számlámon..? Nem hiszek neki:).
Köszönettel HMD

Árpádiusz 2011.10.25. 08:56:23

@HMD: Szia!

Tudtommal a HVG 1 = C+E, az LGV = C és HVG 2 már nincs.Az elméleti vizsga úgy megy, ahogy Te is mondod. Tax Credit-nél mindenképp kapsz levelet, de lehet, hogy az első utalás előbb érkezik a számládra. Nekem anno az utalás után 1 héttel jött az adatellenőrző levél.
Ha 1 hónap után sincs semmi hír, érdemes felhíni őket telefonon.
PS. Ha otthon leteszed a jogsit, itt meg a CPC-t, akkor lehet hogy fele annyiból megúszod anyagilag.

Dorinda41 2011.10.31. 10:37:33

Szia Árpádiusz, örülök, hogy megtaláltam a blogodat, sok hasznosat olvastam rajta. A tanácsaidra volna szükségem. 47 éves vagyok, nem sokára elveszítem az itthoni munkámat és biztos angol nyelvtudás nélkül nem kapok másikat. Ezért úgy döntöttem, hogy a végkielégítésemből fél évre Angliába utazom dolgozni és közben nyelvet tanulni. Szerinted van-e esélyem egyáltalán valamilyen munkára? Gyerekkel utaznék (12 éves), meg lehet-e oldani az iskoláztatását, hogy ne kerüljön vagyonokba? Nem ismerem az ottani iskolarendszert, itthon magániskolába jár. Van-e ott családi pótlék,tehát fel kell-e mondanom az itthonit? Szívesen foglalkoznék idősekkel, gondolom ott kint sem ez az álommunka. Van diplomám, de nyelvtudás hiányban, az biztos, hogy semmire nem jó. Segítségedet előre is köszönöm.
süti beállítások módosítása